Vénusz Irodabútorok
Irodaszekrények
Íróasztalok
Tárgyalóasztalok
Vezetői asztalok
Kapcsolódó asztalok
Sarokelemek, toldalékok
Konténerek, pultok, kiegészítők
Irodaszékek
Tárgyalószékek
Tárgyalószékek karfával
Forgószékek
Vezetői fotelek
XXL irodai székek
Speciális székek
PolcrendszerekÁgyak, ülőgarnitúrákSzekrénysorokKisbútorokRattanbútorokFenyőbútorokGardróbokKonyhabútorokNappali és hálószobai szekrényekMatracokAsztal/Szék/ÉtkezőKonyhabútorok készletrőlGyerekbútorokAjándékokBeépíthető készülékekExtend irodabútorFürdőszobábayEgyéb
A megalakulásról
Küldetésünk
MBIK Cselekvési Program
Kiállítások, rendezvények
Szolgáltatásaink
Kapcsolat
Sajtószoba
Galéria
Karrier
RS Story
Pályázatokról általában
GOP
TÁMOP
KMOP
A kiállításról
A kiállításról gyártóknak
Jelentkezés a kiállításra
Letölthető jelentkezési lap
Alaprajz
Bútorajánló Magazin Médiaajánlat
Trendlakás Médiaajánlat
Szolgáltatásaink - Garanciális, vevőszolgálati tanácsadás

Vevőszolgálati üzletágunk a bútorgyártással és bútorforgalmazással kapcsolatban keletkezett vevőszolgálati ügyekben jár el és képviseli ügyfeleit. A képviselet kiterjed: a gyártó által legyártott és kereskedelmi forgalmazásban értékesített valamennyi termékre a megbízás hatályba lépését követően, illetőleg eseti megbízás alapján az azt megelőző időszakra is.

A multik térhódítása révén megváltozott fogyasztói magatartás miatt semmiképpen nem kerülhetőek el azok a fejlesztések, amelyek nélkül ma már nem lehet a piaci igényeknek megfelelő terméket gyártani.

Ma már nem elégséges csupán divatos, praktikus, kényelmes bútort gyártani, azt szakszerűen be kell csomagolni, ahhoz mellékelni kell egy megfelelően megszerkesztett katalógust vagy terméklapot, vásárlói tájékoztatót, egy jogszabályilag korrekt módon megszerkesztett garanciajegyet, és biztosítani kell a vevőszolgálati hátteret is. Köztudott, hogy szinte valamennyi magyar gyártónak jelentős az elmaradása ezen a téren. Legyen kicsi vagy nagy, tőkeerős vagy tőkeszegény, minden magyar cégnek megfelelő alapossággal kell felkészülnie a fejlesztésekre, jelentős összegeket fordítva a felzárkózásra. Azok a cégek válnak az igazi nyertessé, amelyek képesek ezt legkorábban megtenni, mert kevesebb kifogást kell eltűrniük a fogyasztóktól és mihamarabb elkerülik az ütközést a hatóságokkal.

A továbbított panaszok, illetve garanciális bejelentések egy informatikai rendszerben kerülnek felvezetésre, egyaránt megtekinthetőek mind a megbízó és annak garanciális javítója, mind a vevőszolgálati üzletágunk által. A rendszer üzenő ablakain keresztül lehetővé teszi - az adott ügyhöz kapcsolódóan - az új információk gyors átadását, így a panasz megoldása a rendszeren belül nyomon követhető.

Kézi raktárat biztosítunk, melyben szakértő munkatársak látják el a cseredarabok, pótlások beérkeztetésének és a vevő vagy megbízottja részére történő átadásának, továbbá a problémás bútorok átvételének és kezelésének feladatkörét, biztosítva e tevékenyéghez szükséges területet.
Cégünk a kifogásolt termékre vonatkozó panaszkivizsgálást és szakérői szinten történő minősítését eseti megbízás alapján végzi el.

Egyedi megállapodás keretében Cégünk vállalja - vállalkozó bevonásával -, hogy a kifogásolt termék kiszállítását, illetve adott helyszínen történő garanciális javítását. Tanácsadást végzünk jótállási jegyek, összeszerelési útmutatók, használati- és kezelési útmutatók hatályos jogszabályok és EU normák szerinti kidolgozásához.

A hatósági vizsgálatok (Fogyasztóvédelmi Felügyelőség), Budapesti Békéltető Testület) során képviseljük partnereinket (dokumentálva az ügyintézést) közreműködve jogi képviselőinkkel.

Fenti szolgáltatásokat az MBIK Magyar Bútoripari Innovációs Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság részvényesei részére kedvezménnyel kínálja.